Alexandra's News

"Aduce ştirile la tine!"

joi, 17 iulie 2014

O plimbare în Cugir

Salut, dragi colegi!
Bănuiesc că toţi ne simţim bine în vacanţă. Unii la mare, alţii în ţări străine sau, ca mine, la bunici.
Astăzi, bunica a considerat că ar trebui să ne arate mie şi surorii mele oraşul şi împrejurimile... Cu o plimbare pe bulevard...
Am vizitat vechea parte a oraşului cu blocuri cu doar două niveluri, bănci stricate şi rupte, sălcii plângătoare bătrâne şi fosta bibliotecă a Cugirului şi asfaltul ciobit care dădea de gol vârsta adevărată a acestuia.


Dar, apoi am trecut şi la partea renovată de curând. Spaţii verzi îngrădite cu: bujori, lalele, crini, dar şi flori micuţe precum: rochiţa rândunicii, cicoare, coada vacii, papucul doamnei, piciorul cocoşului şi traista ciobanului. Acolo erau multe magazine asupra cărora vegeta un falnic stejar bătrân cu scopul de a ţine umbră băncilor de lemn vopsite în roşu deschis, pe care nişte clienţi mulţumiţi se aşezau până când îşi terminau îngheţata. Rareori trecea câte o maşină care tulbura liniştea petalelor colorate de iris de pe marginea şoselelor. Din când în când ne mai întâlneam cu un fost elev al bunicii mele sau cu câte o profesoară cu care bunica se înţelegea bine şi se opreau să schimbe două vorbe.
Ne-a plăcut ce am văzut şi ce am aflat, ca să nu mai spun de lecţia de botanică în drum spre casă despre florile de câmp, plantele medicinale şi flori frumos parfumate.
Sper că toţi aţi avut o zi frumoasă aşa cum am avut eu pe bulevard!
Vă salut,
Bianca Alexandra Lala













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu