Alexandra's News

"Aduce ştirile la tine!"

sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Triumfători prezentăm proiectele!

Redactor și Fotograf: Bianca Alexandra Lala

I. History
Cătălin
Alex
Sara
Alessia
Victor
Vlad


II. Creatures
Mark
Sever

III. Halloween Traditions
Raluca
Paula
Raluca


IV. Ghost stories
Maria
Casian
Ionut



Scuze ca v-am lăsat în suspans atâta timp, dar mi-a luat ceva până să-mi dau seama cum se pun poze în postare de pe telefonul nou. :)



V. Halloween around the world
Denisa
Maria
Stefana
Eu


VI Symbols
Oana
Nicole
Teodora (absenta)
Teodora


VII. Costumes
Andrada
Bianca


Imi pare foarte rau, dar nu am putut sa fotografiez a opta echipa, nu stiu exact ce s-a intamplat.  

Dupa cum v-am spus, vineri am prezentat proiectele cu tema Halloween. Ne-am mișcat repede, din moment ce, din opt echipe, cinci au apucat să-și prezinte în prima zi capodopera. Vreau să  spun bună treabă! Creativitate, originalitate, pasiune,culoare, desene, fiecare proiect beneficia din plin de acestea. Din fericire, am obținut permisiunea dirigintei de a fotografia cele opt echipe. Puteți lăsa un comentariu cu echipa care v-a plăcut cel mai mult. Eu nu vreau sa dau nume, toate au fost extraordinare! Pentru articolele viitoare voi încerca sa postez cât mai multe poze. Până atunci țineți minte: Alexandra's News aduce întotdeauna știrile la tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu