Alexandra's News

"Aduce ştirile la tine!"

luni, 27 octombrie 2014

Cantina şcolii - Cea mai populară alegere în pauza mare?

Redactor şi reporter: Bianca Alexandra Lala

De ceva vreme, în pauza mare, elevii clasei a VI-a B se întâlnesc la cantină, unde toţi îşi ,,achiziţionează,, câte o porţie de mâncare la farfurie. După ce se aşază toţi la masă, în timp ce ,,degustă,, mâncarea  încep dezbaterile. Elevii se adună şi schimbă impresii.Despre teste, teme, materii...
Şi subiectele ar continua...
Trebuie să recunosc că, vrând să investighez mai multe în legătură cu acest caz, am acceptat invitaţia colegilor. Voie bună, glume, poveşti amuzante, iar zâmbetele largi ale elevilor şi sclipirea din ochi vorbeau de la sine. Se vedea că le face plăcere compania celuilalt. Am avut şi eu această experienţă. Într-adevăr o atmosferă excelentă pentru a savura o porţie delicioasă fie de chifteluţe cu pireu, mămăligă cu brânză şi smântână, cuş-cuş şi friptură de vită şi multe altele zilnic...
Am luat şi de data aceasta câte un interviu celor care mănâncă la cantină în pauza mare. Să o întrebăm pe Raluca Felecan:
,,- Căt de des mănânc la cantină? Păi, în fiecare zi, numai când se întâmplă să fie ceva ce nu îmi place îmi iau un sandviş, dar asta se întâmplă de maxim 2 ori pe săptămână. Este foarte bună mâncarea, mai ales că e caldă. Pe o scară de la 1 la 10 i-aş da... 36,5. ,,
Raluca Dohan:
,,- Mănânc de vreo 3 ori pe săptămână, când mama nu-mi pune sandviş. Câteodată bună, câteodată rea. Pe o scară de la 1 la 10 îi dau 8...,,
Părerea lui Casian Mureşan:
,,- Mănânc numai ce-mi place. De exemplu azi a fost mămăligă cu brănză şi nu mi-am luat. Dar pe o scară de la 1 la 10 îi dau 9...,,
Oana Perşea:
,,,- Cam de 2 ori pe săptămână, când e bună mâncarea. Pe o scară de la 1 la 10 îi dau 9 pentru că ne dă uneori o porţie cam mică...
Noua elevă, Teodora Coste:
,,- De 3 ori pe săptămână pentru că mâncarea e foarte bună şi pentru că uneori părinţii nu au timp să îmi pună de mâncare. Pe o scară de la 1 la 10 i-aş da 9...,,
În concluzie, elevii şi-au găsit un mod de a petrece timpul socializând. Este minunat şi abia aştept următoarea invitaţie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu