Alexandra's News

"Aduce ştirile la tine!"

sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Ieșire la patinoarul din Piața Unirii


Redactor: Bianca Alexandra Lala
Fotograf: Bianca Alexandra Lala
Ca jurnalist, sunt în căutare de noi subiecte pentru Alexandra's News, acesta a fost motivul pentru care am acceptat să mă sui pe patine împreună cu colegii, deși habar nu aveam să patinez.
La început, trebuie să recunosc că îmi era foarte frică.
Deși nu știam să patinez, m-am distrat foarte mult. Ne-am întâlnit la 18:30 în Piața Unirii, unde era o atmosferă foarte plăcută. Colegii se ajutau între cei noi în domeniu, formau cercuri și patinau pe ritmul muzicii care răsuna în boxele de pe marginea patinoarului, iar tăieturile de pe suprafața gheții străluceau in lumina felinarelor. Voie bună, glume, socializare și distracție la maxim.
Am petrecut cam o oră pe patinoar, iar la final am făcut-o mândră pe ,,profesoara" mea. :D
Am decis să continuăm distracția la KFC,(bineînțeles nu au lipsit mult-iubitele selfie-uri). Am fost surprinsă, deoarece au fost cam 8 sau 9 fete și doar un băiat.
Am purtat discuții cu colegii și cu diriginta până pe la ora 21, când ne-am retras fiecare la casa lui pentru a ne încălzi degetele pe care nu ni le mai simțeam. Majoritatea colegilor și-au comandat meniu Smart box și Sprite, iar la final înghețată cu caramel, ciocolată, vanilie si multe alte arome. De abia aștept să repet experiența! :) Voi transmite și acea experiență în direct, dar până atunci, țineți minte, Alexandra's News aduce întotdeauna știrile la tine! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu